Serwis i reklamacje


SPRAWDŹ STATUS

Jeżeli chcesz sprawdzić aktualny status swojego zgłoszenia serwisowego.

SPRAWDŹ STATUS

ZWROT

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego towaru.

DOKONAJ ZWROTU

REKLAMACJA

Jeżeli chcesz dokonać reklamacji.

DOKONAJ REKLAMACJI

Formularz zwrotu

W celu dokonania zwrotu, wypełnij poniższy formularz.

Formularz zwrotu


Informacje o sposobach zwrotu towaru

Możesz tutaj zapoznać się z sposobami zwrotu zakupionego towaru

Procedura wysyłkowego zwrotu towaru
1. W celu dokonania wysyłkowego zwrotu towaru prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza zwrotu towaru. Możliwe jest również wydrukowanie i wypełnienie formularza zwrotu. W przypadku braku drukarki prosimy o ręczne przygotowanie formularza zwrotu, zawierającego wszystkie wskazane w nim informacje. Wypełnienie elektronicznego formularza zwrotu umożliwi śledzenie statusu zwrotu oraz ułatwi komunikację z działem zwrotów.
2. Wypełniony formularz prosimy o odesłanie razem z towarem i kopią dowodu zakupu (paragon / faktura) do głównego serwisu firmy we Wrzosowej (42-263 Wrzosowa, ul. Sabinowska 14E).
3. Paczka jest komisyjnie otwierana i sprawdzana z jednoczesnym nagraniem procesu otwarcia przez system monitoringu. Osoby przyjmujące zwroty ocenią stan produktu i jego kompletność. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości Towaru.
4. Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na podany numer konta.
Procedura zwrotu towaru w sklepie stacjonarnym
1. W celu dokonania zwrotu towaru prosimy o przygotowanie do okazania dokumentu zakupu (paragon / faktura).
2. Udaj się do wybranego oddziału, w którym chcesz zwrócić towar.
3. Pracownik oddziału oceni stan produktu i jego kompletność. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości Towaru.
4. Zwrot pieniędzy nastąpi natychmiastowo jeśli kwota nie przekracza 1000 zł i jednocześnie zwrot został dokonany w salonie firmowym. W innym przypadku zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na podany numer konta. Listę salonów firmowych Eltrox znajdziesz poniżej:

Lista sklepów firmowych
1. Białystok, ul. Św. Rocha 10/2
2. Bielsko-Biała, ul. Żywiecka 132
3. Bydgoszcz, ul. Łęczycka 53
4. Częstochowa, ul. Św. Rocha 87
5. Gdańsk, Al. Grunwaldzka 301
6. Gdynia, ul. Morska 365
7. Gorzów Wielkopolski, ul. Myśliborska 2-6
8. Katowice, ul. Brynowska 65/4
9. Kielce, ul. Prosta 48A
10. Koszalin, ul. Młyńska 48
11. Kraków, ul. Wybickiego 42a
12. Lublin, ul. Wolska 11a
13. Łódź, ul. Kilińskiego 298
14. Olsztyn, Aleja Gen. Sikorskiego 19/u17
15. Opole, ul. Ozimska 184
16. Poznań, ul. Stablewskiego 31/3
17. Radom, ul. Wałowa 17
18. Rybnik, ul. Jankowicka 2
19. Rzeszów, ul. Popiełuszki 28a
20. Sosnowiec, ul. Orla 7/1
21. Szczecin, ul. Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego 22
22. Toruń, ul. Szosa Chełmińska 135
23. Warszawa, ul. Radzymińska 308
24. Warszawa, ul. Łopuszańska 24G
25. Wrocław, ul. Komandorska 53R
26. Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 35/1

W razie Państwa wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym serwisantem pod numerem telefonu 34 387 22 51 bądź przez e-mail: reklamacje@eltrox.pl
Godziny otwarcia: pon.-pt. 800 - 1600